InterRail

5 april 2017 - Ridderkerk, Nederland

Laatst kreeg ik de vraag of ik nog gekke reisplannen heb. Ja, ja.. Over 4 maanden en 1 dag (welgeteld 123 dagen) zit ik in de trein richting Parijs. Alhoewel, als ik naar het tijdstip kijk, ga ik er vanuit dat ik al een aantal uurtjes in Parijs zit.

Het plan voor deze zomer is een prachtige treinreis door een aantal landen in Europa. En ehm, ik ga alleen. De route zal er als volgt uit komen te zien; Rotterdam - Parijs - Venetië - Wenen - Praag - Berlijn - Amsterdam. (Nu ga ik Amsterdam die laatste dag niet meer bezoeken want als ik eenmaal weet dat ik weer naar huis ga, wil ik ook echt naar huis. Al zal ik de Starbucks op het centraal station niet aan me voorbij laten gaan.) Ik ben onwijs benieuwd wat deze InterRail trip me te bieden heeft. Het zal mijn eerste echte reis alleen worden. En het zal een reis worden waar ik nog lang verhalen over ga vertellen. 15 dagen vanachter het raam van de trein genieten van prachtige landschappen, steden bezoeken vol geschiedenis en bijzondere mensen ontmoeten.

Europe; "Ik kom eraan" (Ja, ik weet het. Ik ben er al)

See you soon!