Naam:
Foto’s:

Over mij

Hii there,

Even een stukje voorstellen:
Mijn naam is Naomi en ik ben een meid die houd van schrijven, talen, cultuur, fotograferen en reizen. Mijn droom was vroeger altijd om een wereldreis te maken. Anderhalf jaar de hort op en ajuu paraplu naar het dagelijkse leven. In de loop der jaren ben ik me gaan beseffen dat dit natuurlijk weer een droom is die zeker realistisch is maar waar ik 5 jaar geleden al voor had moeten zijn begonnen met sparen. Nu heb ik dit idee niet helemaal weggevaagd maar er een nieuw idee van gemaakt waardoor ik in totaal meer aan het reizen ben en nog meer zie. (wat natuurlijk alleen maar een voordeel is)
Ik wil elk jaar een aantal weken door een land roadtrippen, backpacken noem het maar op, om van elk land zoveel mogelijk te zien. Hierbij te beginnen in Europa en daarna steeds verder weg te gaan. En hierover wil ik graag mijn verhalen delen met jullie zodat ik ook mijn andere passie (schrijven) kan beoefenen.

Lots of love,

Naomi

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

België, China, Duitsland, Frankrijk, Hongkong, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Rusland, Spanje, Tsjechië.