Visiting a friend in Dublin #1

12 september 2016 - Dublin, Ierland

A funny map of Dublin

Haii haii,

Nou na een paar maanden niks doen is het echte leven weer begonnen. Nu heb ik natuurlijk niet helemaal stilgezeten, ik heb vooral veel gewerkt en ik ben veel bezig geweest met mijn hobby's. Nu zit ik weer 5 dagen in de week op school. Het zijn korte dagen op school maar ik zit daarnaast ook nog zo'n 3 tot 5 uur per dag aan mijn huiswerk. Hoeraa..
Nee het valt me wel tegen maar ik heb het er voor over. Het is een bewuste keuze die ik gemaakt heb en over 2 jaar kan ik lekker naar het HBO. Maargoed genoeg over school etc.

Mijn lieve, lieve vriendin zit in Ierland voor 3 maanden. Nu zal ik even gaan uitleggen dat we een intense vriendschap hebben en ik daarom eigenlijk een beetje hulpeloos ben zonder haar. Nee nee dat is maar een grapje maar ik mis haar natuurlijk wel. We kennen elkaar al sinds groep 1 van de basisschool, sindsdien eigenlijk een haat/ liefdes verhouding gehad maar nu sinds anderhalf jaar is het alleen maar liefde. En natuurlijk kan ik haar deze 3 maanden niet missen.

Dus wat heb ik gedaan? Ik heb vrij gevraagd op mijn werk (wat natuurlijk niet vlekkeloos verliep) en een vliegticket geboekt naar Dublin. 15 oktober vlieg ik naar haar toe en 20 oktober vlieg ik weer terug. Ondertussen heb ik ook een (hopelijk) geweldig schattig hostel geboekt. Het Abbey Court Hostel midden in het centrum. Ik ben heel erg benieuwd want ik lig dus met 19 random mensen op een kamer. Maar dat komt vast wel goed want ik ben niet contactgestoord of iets en ik hoop dat ik leuke, gezellige en avontuurlijke mensen ga leren kennen.

Op dit moment ben ik volop bezig met het maken van plannen, kijken wat ik wil zien, wandelingen om te maken, barretjes om een biertje te drinken, eetgelegenheden, musea's etc. Dus kortom tips zijn van harte welkom aangezien Dublin niet de goedkoopste stad is en ik nog steeds een student ben met een weekendjob.

Ik zal snel weer wat schrijven wanneer ik wat meer geplant heb en natuurlijk tijdens en na de reis.

Lots of love,

Naompje

1. Mama:
    13 september 2016
    Leuk geschreven Pop. Goed om je reisverhalen te bundelen en ze later weer na te kunnen lezen.