I've met some new people

15 september 2016

Haii daar ben ik weer,

Dit weekend ben ik voor de tweede keer naar Appelpop geweest. Het was supergaaf! Een leuke line-up, leuke mensen, gezellige vrienden, relaxte camping, noem het maar op.
Ook nu heb ik nieuwe mensen leren kennen, iets waar ik eigenlijk altijd een beetje behoefte aan heb. Niet omdat ik een loner ben en geen vrienden heb hoor, want die heb ik zeker wel en ik zou ze voor geen goud willen inruilen voor anderen. Maar ik hou er van om nieuwe mensen te leren kennen omdat je gemeenschappelijke dingen kan hebben waar je verfrissende gesprekken over kan voeren of als je dat juist niet hebt, tot andere inzichten kan komen en misschien wel je interesses kan verbreden.
Nu is het wel altijd de vraag hoe dat contact stand houd want eerlijk is eerlijk, hoe vaak zeg je dat je nog een keer gaat afspreken of contact blijft houden en hoe vaak gebeurd dit nou echt? Niet vaak nee. We hebben natuurlijk bijna allemaal Facebook, Instagram en noem het maar op zodat je toch wel ziet waar iemand mee bezig is, welke ontwikkelingen hij/ zij doormaakt en als je reizigers leert kennen kan je de reis volgen. Ideaal maar ik hou meer van persoonlijk contact in plaats van dat oppervlakkige gedoe.
Zoals ik al zei heb ik ook nu weer nieuwe mensen leren kennen en we hebben onze nummers uitgewisseld in verband met foto's doorsturen etc. Ik dacht eigenlijk dat het weer net zo'n verhaaltje zou worden. (of volgend jaar ineens een berichtje "hee ga jij ook naar Appelpop?") Het tegendeel blijkt, we hebben eigenlijk dagelijks contact en zijn ook plannen aan het maken om binnenkort wat af te spreken. Ik vind het helemaal super! Gewoon weer eens wat anders, lekker spontaan en lekker gezellig.
Conclusie; het is wel degelijk mogelijk om contact te blijven houden en dit te onderhouden. So thanks guys. Jullie hebben me laten zien dat het anders kan.

Lots of Love,

Naompje